Dobrodošli na spletnem mestu www.dmt-servis.si, s katerim upravlja podjetje Matjaž Ožir s.p. (v nadaljevanju: podjetje). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih pogojih poslovanja. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.
Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poskušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Matjaž Ožir s.p..
SPLETNA TRGOVINA DMT-SERVIS.SI
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Nakup v spletni trgovini www.dmt-servis.si je mogoč brez ali z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Vsi obiskovalci spletne strani, postanejo stranke spletne trgovine.
CENE
Vse cene v spletni trgovini dmt-servis.si so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se ne seštevajo, razen če je v posamezni akciji to navedeno
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.
NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
Po predračunu na transakcijski račun prodajalca.
Predplačilo za artikle je možno le po predhodnem dogovoru in za naročila v vrednosti nad 200 €.
STROŠKI in DOSTAVA BLAGA
Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava« ter nakupih nad skupno vrednostjo 80€ z vključenim DDV.
Za dostavo naročil na območju R. Slovenije, bo paket dostavila Pošta Slovenije. V primeru standardne dostave je strošek dostave po ceniku pošte Slovenije. Rok dostave je 2-3 delovne dni. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v paketomatu. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa ima kupec pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.
Postopek nakupa:
korak: Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Aplikacija bo od uporabnika zahteva vnos uporabniškega imena in gesla ali registracijo. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.
korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Kupec račun prejme v elektronski obliki po elektronski pošti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.
Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.
Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.
V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila. Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite številko osebnega računa.
Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nas prosim pokličite, ali nam pišite. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.
STVARNA NAPAKA
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja..
Kako se stvarna napaka uveljavlja?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
GARANCIJA
V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Garancija ne velja v primeru:
fizične poškodbe;
obrabe zaradi uporabe;
napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.
V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek
Varovanje podatkov
Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
časovno veljavnost ponudbe,
pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.
Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
KOMUNIKACIJA
Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje izrecno upoštevalo.
MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenese na podjetje.
Če imate kakšna vprašanja, nam pišite na info@dmt-servis.si ali uporabite kontaktni obrazec na strani https://www.dmt-servis.si/kontakt/. V zadevo napišite: pogoji poslovanja.